Latest Tweets:

*2

Honestly, my friends are super lucky to have me as their friends…

Just sat on my couch with one of my friends for four hours (second time in two weeks) and listen to him talk about this girl he loves and that fun stuff. 

Seriously though, to all my friends and followers (even those of you I don’t even know), if you ever need someone to talk to let me know! 

ryanksl:

actuallytroybolton:

imperffectly-perfect:

dianne-donut:

phuckthisphreak:

Yesterday morning.
The sky was breathtaking. 

omg

I’m in love

but click on the picture

Woahh

ryanksl:

actuallytroybolton:

imperffectly-perfect:

dianne-donut:

phuckthisphreak:

Yesterday morning.

The sky was breathtaking. 

omg

I’m in love

but click on the picture

Woahh

(via iwasneverbroken)

stunningpicture:

Today I saw the single most shocking thing I have seen in my entire life

stunningpicture:

Today I saw the single most shocking thing I have seen in my entire life

(via zachlilley)

rnyspacing:

MR. PRESIDENT

(Source: mattsgifs, via oliverokenvevo)

tildrum:

unwrapping:

Tumblr Dashboard Image Sizes:

  • Photo post: 500 by 750 pixels for dashboard view; 1280 by 1920 pixels for high-res version (except for superwide panoramas).
  • Photoset: 500-pixel width for one image in a photoset row. 245-pixel width for two images in a photoset row. 160-pixel width for three images in a photoset row. Gutters are 10 pixels.
  • Audio Post: 169 by 169 pixels for album art.
  • Link Post: 130 by 130 pixels for the thumbnail image grabbed by Tumblr from web link (if available).
  • Text Post: 125-pixel width for images added to a text post, which expand when clicked.
  • Avatar: 64-by-64-pixel icon next to posts.

Omg reblogging this cuz I always forget

(via scottsonnier)

sirobvious:

arrow-to-the-nii:

nohnoelle:

How To Train Your Humans

Give me a goddamn cup of coffee you shitty sunnuva fuckbasket.

$25

sirobvious:

arrow-to-the-nii:

nohnoelle:

How To Train Your Humans

Give me a goddamn cup of coffee you shitty sunnuva fuckbasket.

$25

(Source: epic-humor, via joshpeck)

(Source: dunkboys, via waiting-for-nyc)

neverlaur:

neverlaur:

bowlingforwhoop:

neverlaur:

So my Dad and brother took separate cars to dinner tonight, and this happened.

they look like they are arguing about who is going to go home and change

Oh, they were.
Jake: You’ve got to be kidding meDad: You SAW me walk through the kitchen on my way to pick up your sister!Jake: No seriously do you have an extra shirt in your car this is ridiculous

Oh my god they’re gonna kill me they didn’t want to even walk into the restaurant together let alone have this many people reblog this photo

neverlaur:

neverlaur:

bowlingforwhoop:

neverlaur:

So my Dad and brother took separate cars to dinner tonight, and this happened.

they look like they are arguing about who is going to go home and change

Oh, they were.

Jake: You’ve got to be kidding me
Dad: You SAW me walk through the kitchen on my way to pick up your sister!
Jake: No seriously do you have an extra shirt in your car this is ridiculous

Oh my god they’re gonna kill me they didn’t want to even walk into the restaurant together let alone have this many people reblog this photo

(Source: laureninlilly, via sextnoise)

awkwardstandinglewiskennedy:

There are two types of people in this world.

And apparently Blink-182 are both.

(via bblake-182)

datunofficialdisneyprincess:

princess-0f-disney:

janellacus:

jellysnack:

Australian cast of The Lion King sings on a plane.  Because actors are nerds no matter where they are.

Are tears what you wanted because that was fucking beautiful.

Absolutely beautiful. At the end when they were bringing the little boy up. He was so excited EEEEK!

All the other people on the plane look so confused lol this was so great!

(via liveforleam)

lead-me-outofthedark:

squidward—testicles:

satanicmingledotcum:

thewalkingdelrey:

i will always find a way out

ohmygod

Would’ve been funnier if it were Miranda Cosgrove

(via jenniaceworldcw)

zbrexx:

zbrexx:

how did the telephone propose to his girlfriend?

he gave her a ring image

(Source: unrellevahnt, via fuckthis-imgoingtosleep)